دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دختران فاطمی...

سلام به ماداری دنیا...

امروز که شهادت مادرکل عالم میخوام یه کوچولو صحبت کنم باهاتون...!!

من خودم هنوزمادر نشدم که طعم مادر شدنو بچشم ولی یه حرفایی تو دلم هست که میخوام بگم...!!

شما مادرایی که دخترتون به سن تکلیف رسیده ولی هنوزم سر لخت میاریش تو کوچه خیابون نمیگی دلم مادر همه ما حضرت فاطمه(س)به درد بیاد...!!

آهای مادری که میزاری خیلی راهت دختر پاکت با پسرای خیابون رابطه داشته باشه میدونی چقدر دل مادرمونو میشکنی...!!

شمایی که وقت نماز واسه دخترت کنار خودت سجاده پهن نمیکنی که نماز بخونه نمیگی مادر همه ما غصه بخوره...!!

بیا مادر جامعه وسرزمین من یه کوچولو هوای مادرت فاطمه الزهرا(س)داشته باش نزار آه بکشه...!!

همه ما مادریم ولی خوب میدونیم که هیچ کدوممون بهتر از مادر عالم هوای دخترامونو نداریم....!!

مادرمون رفت غریبانه رفت ولی چادرش که برای آن سیلی خورد را به جا گذاشت...!!

پس به خاطر صورت سیلی خورده دخت پیامبر(ص) بیایین چادرامونو حفظ کنیم...!!

من هنوز بچه ندارم ولی عاشق اون لحظه ام که دخترم بیا بگه مامان جون برام از این چادرای خودت میخری...منم باعشق براش چادربخرم و سرش کنم اونم همش بره جلو آینه وهی خودشو نگاه کنه بعدشم به باباش بگه نگاه کن باباجون چه خوشگل شدم....!!

عاشق اون لحظه ام که کنارم سجادشو پهن کنه و مثل من نماز بخونه و بادستای کوچولوش قنوت بخونه...!!

پس مادرای جامعه و سرزمین من بیایین یه ذره به فکر مادرمون زهرا(س)باشیم...!!


  • فاطیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی