دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

من و او...


گاهی وقتا دلم هوس شیطنت میکنه....

ازهمون شیطنتایی که بهم بگی مگه دستم بهت نرسه...

 

  • فاطیما

نظرات  (۳)

سلام.خوبی.
ممنونم که به وبم سر زدی..
امیدورام خوشبخت و عاقبت به خیر بشی..
پاسخ:
سلام منم خیلی تشکر میکنم ازشما عزیزم....
  • یه بنده خدای گمنام
  • سلام وب فوق العاده ای دارین و خوش به حالتون که با یه طلبه ازدواج کردین
  • طلبه آینده
  • سلام بانو جان
    چه دیر وبلاگ شما رو.پیدا کردم
    اگر هنوز به وبلاگ سر میزنید 
    ممنون میشم یه سر بیاید وبلاگم میخوام باهاتون درباره زندگی طلبگی مشورت کنم
    راستی اسم وبلاگ شما هم جزو وبلاگهای همسران طلاب ذخیره میشه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی