دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

درباره ما...

امروزمیخوام براتون ازازدواج خودمو آقا سید علی بگم از روزی که ماجرا ما شروع شد.امروز5شنبه93/6/6 روز تولد خانم حضرت معصومه بهترین اتفاق زندگی ام رقم خورد خواهرشون این روز مبارکاین موضوع رو با مادرم مطرح کردنند وبعد مادرم با من و پدرم .من که تاقبل ازاین به طلبه فکرهم نمیکردم بامطرح کردن این موضوع به فکرفرورفتم وبعد به ادامه مراسم خواستگاری.برای آشنایی بیشترخواهرعلی آقاآدرس سایتشون وبه مادرم دادن ومن به سایتشون سرزدم ازنوع نگارش وطرزفکرشون خوشم اومدوهمین موضوع باعث شد که باخودم بگم به طلبه هم میشه فکرکرد...!!!خلاصه بعدازاولین جلسه خواستگاری که پدرم باهاشون حرف زدن نظرخانواده یه کوچولو مثبت شد.فقط این وسط یک موضوعی که منو یه ذره دودل کردمسئله دانشگاه بود آخه من تازه دانشگاه قبول شده بودم شوق وذوقش تو سرم بود.نمیدونستم بین آقاسیدعلی ام ودانشکده هنرکدوم انتخاب کنم.(البته چه قیاس باطلی آقاسیدعلی ما کجا ودانشکده هنرکجا)خیلی حرف دارم که براتون بگم دوستان ولی خلاصه اش میکنم ببخشید سرتونم دردآوردم.بعدازارتباطاتی که خواهرشون با من و مادرم داشتند قراربراین شد که من و آقاسیدعلی باهم صحبت کنیم.اولین جلسه دیدارمون من با صحبت های منطقی آقاسیدعلی ام درمورد دانشگاه قیدآن را صددرصدزدم.ولی بعضی ازحرف هایشان جای فکرکردن داشتوبعد من و خانواده به یه نتیجه50،50رسیدیم.سخت بر سر دوراهی سرنوشت سازگیرکرده بودم که خداروشکر با کمک های خودش راه درست را انتخاب کردم.خوب دیگه خیلی حرف زدم برم سر اصل مطلب؛روزعیدغدیرخداوندیکی از ذریه خانم حضرت فاطمه زهرا را به من هدیه داد وچه هدیع باارزشی آقا سید علی ام را...

  • فاطیما

نظرات  (۱)

The ECFA issue is a headline for the mass media. In Taiwan we have several newspaper offices. What is ineritsteng is that different offices hold different opinions. Sometimes it is obviously that which office belongs to certain political party. United Daily news and China Times are belonging to KMP. Liberty Times and Taiwan Daily are belonging to DPP. If you take a look at these newspapers, you will find out that each paper favor their political party. The amount of the good news for each party can be easily observed.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی