دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

سرآغاز

سلام خداجونم امروزمیخوام بابت همه ی لطف هایی که در حقم کردی ازت تشکرکنم ازهمه بیشتر بابت هدیه باارزشی که بهم دادی آقاسیدعلی رو ازت خیلی خیلی ممنونم.

خدایا ممنونم که دستمو گرفتی حالا دیگه هیچکس نمتونه منو دست کم بگیره خدایا عاااااااااااااشقتم.

عاشق اون لحظه ای هستم  که برای من بهترین سرنوشت را نوشتی و من از عشق آسمانی تو به بهترین عشق زمینی رسیدم.

خدایا خودمو ازهمه چیزو همه کس به خودت سپردم و چه سپردن دلنشینی...درست همان لحظه شیرین بودکه به این باور رسیدم جواب بعضی دعاهایم صبرو انتظار است و انتظار...

  • فاطیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی