دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

دوست داشتنی های من و آقا سید علی ام ....

دستنوشته هایم در لحظه های شانه به شانه با همسر طلبه ام

روزعشق...

روزچهارشنبه 1393/11/29روزعشق که از قدیمادرایران بوده این مراسم سپندارمذگان نام داشته وبه قول امروزی ها "ولنتاین"....!!!!

خلاصه برای این روزعشق من ازقبل برنامه ریخته بودم که بریم بیرون وآقاسیدم هم از اینکه کجا میخوایم بریم خبرنداشت فقط بهش گفته بودم که من برنامه دارم که کاراشو روبه راه کنه که برنامه هام بهم نریزه...

روز3شنبه من ومامانم باهم رفتیم واسه آقاسیدم چیزی بخرم تو ذهنم این بودکه هرزه جوادبخرم ولی هرچی باخودم فکرکردم دیدم نه واسه همسرمن که طلبه زنجیر انداختن تو گردنش کار جالبی نیست.....

بعد تصمیم بر این شد که براش یه جاخودکاری قشنگ بگیرم که بعدها انشاالله روی میزکارش یا مطالعه اش بزاه.همین طورکه داشتم تو بازار دنبال جاخودکاری می گشتم چشمم به مغاره ای افتاد که از این کارای خاتم اصفهان داشت....

آره دیگه دیدم بهتروقشنگ تر از این چیزی پیدانمی کنم همنو با2تاخودکارخاتم ویه شاخه گل رز قرمزخریدم.البته ارزش آقاسیدمن خیلی بیشترازاین کادوهاست این کادوهم فقط برای این بودکه بدونه به یادشم.حالاباخودم می گفتم کاش خوشش بیاد ازکادوش آخه ما هنوز4ماه وچندروز بیشتر نیست که عقدکردیم کم و بیش با روحیانش و سلایقش آشناشدم ولی هنوز دقبق نمدونم....

خلاصه این روز عشف خیلی خوب بودوبهم خیلی خوشگذشت...

من برنامه طرقبه ریخته بودم رفتیم اونجا یکی از رستوران هاش جای همتون خالی بود کلی با آقا سید گفتیم و خندیدیم دور از همه ی مشکلات دنیایی...

حالاوقتش از کادو آقاسیدم بگم...

آقاسیدعلی ام برام یه کیف خیلی شیک،یه شاخه گل رز سفید و یه ست کامل لوازم آرایش و یه اسپری خوشبو خریده بودن که خیلی خوشحال شدم...

کلا این آقاسید من همش دنبال اینه که منو خوشحال کنه به هر طریقی شده حتی  با یک شاخه گل یا بایه شیشه عطر و من عاشق همین کاراشونم...

آقاسید دوست نه برا این هدیه ها نه... برا مهربونیت دوست دارم...

انشاالله خداوند هیچ وقت سایتونو از بالا سرم کم نکنه....

  • فاطیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی